2014. január 4., szombat

Legyen úgy!


Életem Receptje 2013/4.
Egy ideje azon tűnődöm, hogy engedni kellene-e az emberek "sugallatának"
és a séta eredeti elnevezése - Győr az angyalok városa? -  közkívánatra
legyen a jövőben egyszerűen  "Angyalséta"?
Miközben ezen jár az eszem ismét előttem egy rólunk szóló írás, Harcsás Judit tollából.

Angyalséták címmel.

Úgy tűnik nekem, hogy teljesen nyilvánvaló már a válasz. Egy bő hónap elteltével,
számos kedves "angyalkereső" közreműködésével elvégeztük a bizonyítást.
Nagyon sokan csodálkoztak rá Győr barokk értékeire és egy másik szemüvegen
keresztül néztük meg az angyalok titokzatos világát.
A hipotézis pedig beigazolódott.

Vajon az elnevezés módosítása ugyanazt a tartalmat sejteti?

 Az "Angyalséta" jelentése
  • kellemes szombat délelőtti sétaprogram idegenvezetővel,
  • együtt kutatni, keresni Győrben az angyalokat, 
  • elvonulni a világ zajától, 
  • angyalok szemébe nézni,
  • angyalokhoz fohászkodni,
  • lelkünket lecsendesíteni,
  • megnyugodni, 
  • 2 órára kiszakadni a hétköznapokból, 
  • engedni egy varázslatnak,
  • 2 órát angyalok között tölteni,
  • meséket hallgatni, 
  • felvenni a kapcsolatot őrangyalunkkal,
  • közben a város turisztikai, kulturális értékeivel ismerkedni,
  • kicsit angyallá válni és közben sétálni
  • büszkévé válni Győr csodás barokk értékeire, városunk szépségére.
Eldöntöttem.
Legyen ezután úgy, ahogy az emberek az első pillanat óta nevezik ezt a programot!

ANGYALSÉTA!

Január 11-én várom a következő sétára az érdeklődőket! Azokat is, akik úgy gondolják:


"Nem láthatjuk az angyalokat, de elég, ha ők látnak minket!"