2015. február 16., hétfő

Valentin-napi koncert Szekeres Adriennel Győrben

Tegnap adott helyet a győri Hotel Konferencia Szekeres Adrien és a Miss Orchestra Sinfonica közös Valentin-napi exkluzív szimfonikus estjének.

A Miss Orchestra Sinfonica csinos, tehetséges hölgyekből álló exkluzív kamaraszimfonikus zenekar, akik a crossover kedvelőinek egyaránt különleges élményt nyújtanak. A zenekar alapítója, ügyvezető-zeneigazgatója Presztolánszky András. Ezúttal Szekeres Adrien énekesnő-, dalszerzővel adtak közös koncertet Győrben. Az énekesnőt férje Kiss Gábor zeneszerző kísérte zongorán, aki több dalt is írt Adriennek.   


A koncert után Szekeres Adrient kérdeztem:

Milyen érzésekkel jön Győrbe koncertezni, hiszen ha jól tudom már többször járt a városban?!
Nagyon szeretem Győrt. Gyönyörű város, ahol pezsgő kulturális élet van. Sokat kaptam az itteni közönségtől.
 
Játszott már a Győri Filharmonikusokkal is. Milyen velük az együttműködés?
A Győri Filharmonikus Zenekarral dolgozni maga az álom! Rácz Márton vezetésével, a nagyon profi zenészekkel pedig tökéletes egységet alkotunk. Nem véletlen, hogy tavaly a Müpában is ők kísértek és az idei Arénás koncertemen is ők lesznek.

Hogy esett a választás a Hotel Konferenciára így a Valentin-napi koncerthez?
A Hotel kért fel és én örömmel mondtam igent. Bensőséges hangulatú, nagyon finom koncert volt szerintem.




Fotó: Csobay Dániel


Ahogy Adrien is nyilatkozta, bensőséges hangulatú; ugyanakkor szerelmes, érzésekkel átszőtt, szívmelengető dalokkal ajándékozták meg a győri közönséget Szekeres Adrien és a Miss Orchestra Sinfonica.