2016. december 6., kedd

Mónika Győrben is Bonbonozott




Az egész országot bejárja a BonBon Fesztivál. Győrben 2016. december 3-4-ig állomásozott a Hotel Konferenciában.

A rendezvényen több mint 20 kiállító és vásározó mutatkozott be az ország legjobbjai közül, csokoládék, sütemények, ínyencségek, ajándéktárgyak, kiegészítők, minden mennyiségben megtalálhatóak voltak náluk. Az érdeklődők az ország kiemelkedő cukrászaitól folyamatos, érdekesebbnél - érdekesebb bemutatókat láthattak és akár ajándékot is vásárolhattak szeretteiknek a portékákból.
A műsorvezető Erdélyi Mónika volt. Vele beszélgettem.


Hogyan változott meg az élete a Mónika-show után?

Nagyon megváltozott, de őszintén szólva már nem bántam és most sem bánom, hogy vége lett. 9 évig tartott. Már sok volt. Körülbelül 1910 adást vettünk fel. Ilyen sok felvétel utánra már az ember megunja, a vége felé eldurvult, már addigra nem szerettem csinálni.
Nem volt nagy váltás, korábban is csináltam már ilyeneket is, igazából akkor egymás mellett ment. A BonBon Fesztiválokon mindig nagyon szeretek ott lenni, bár nem túl „alakbarát” a dolog, de néha egy kis csoki meg süti nem árt. Ezenkívül még más dolgokkal is foglalkozom.
Elkezdtünk forgatni a TV2-n egy egészségvédő műsort, aztán tárgyalunk egy süteményes témájú műsorról, de erről még bővebb információkat nem tudok, talán majd jövő tavaszra forrja ki magát… Közben megszereztem a cukrász végzettséget is.


Nagyszerű, egyedi és különleges dolognak tartom ezt a fesztivált. Hogyan jött létre maga az esemény és hogyan csatlakozott a rendezvény műsorvezetőjének?  

A Nesztor Rendezvényiroda Kft. szervezi, én a főszervezőjét ismerem. Ez már a harmadik alkalom, hogy együtt dolgozunk ezen a fesztiválon. Február környékén kerestek meg és azután Székesfehérváron volt az első állomása ennek a rendezvénynek, majd Veszprémbe mentünk és most vagyunk itt Győrben.




Több mint 20 kiállító és vásározó érkezik az országból, akik csatlakoztak ehhez az országjáró eseményhez. Ön, mint a rendezvény műsorvezetője, mit emelne ki az itt megtalálható különlegességek közül, milyen személyes kedvencei vannak?

Nagyon tetszenek nekem azok a táblás csokik, amikbe bele vannak szórva különböző gyümölcsök, mogyoró stb… Van itt egy hölgy, aki cukorvirágokat készít. Ez nagyon különleges, nekem nagyon tetszik. Élvezem, amikor nem egy hagyományos csokit kapok, hanem van benne valamilyen gyümölcsszórás, dió, mandula, egyébfajta csokoládé, színes cukrok.

Milyen érzésekkel tartózkodik most városunkban?  

Nagyon szép város Győr. Egyszer- kétszer jártam ebben a városban, azt sem most volt, hanem már 10 évvel ezelőtt… Nekem rendkívül tetszik. Barátaink is laknak itt, úgyhogy még érzelmileg is közel áll hozzám.

Köszönöm a beszélgetést!
Én is köszönöm! 







Ahol minden csokiból van....




  Fotók: Csobay Dániel fotográfus